• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Beviljad av remember

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Varför fick du avslag?
Pratade med Remember som tyckte att min lön för Maj var för låg. Anledningen är att jag vabbade en del under April, vilket också framkommer på den lönespec som jag skickade in. Ska komplettera med utbetalningsunderlag från Försäkringskassan för en ny bedömning. Hoppet lever kanske...
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Läs mitt svar till Terry. Min lön är exakt den jag har angett i de dokument jag laddade upp.
Nej. Så skrev du ”Remember som tyckte att min lön för Maj var för låg” så mitt påstående är helt rätt angående avslaget
 
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Nej. Så skrev du ”Remember som tyckte att min lön för Maj var för låg” så mitt påstående är helt rätt angående avslaget
Det var jag som inte tänkte på att ladda upp bevis på utbetalningar från FK. Med detta hoppas jag att Remember ser att den sammantagna inkomsten är i paritet med den jag har uppgett.
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Det var jag som inte tänkte på att ladda upp bevis på utbetalningar från FK. Med detta hoppas jag att Remember ser att den sammantagna inkomsten är i paritet med den jag har uppgett.
Ja det borde fixa sig när du skickat in intygen. Håller tummarna!!
 
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Sen blir det lite skevt när man ansöker om ersättning från FK. Ansöker man efter den 10 betalas FP ut månaden efter vilket gör att den aktuella månaden ser väldigt knaper ut. Remember borde förstå hur det hänger ihop när de gör en manuell granskning.
 
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Går märkligt långsamt att hantera kompletteringen. Avslaget fick jag efter en kvart. Nu har det gått över två timmar sedan jag kompletterade...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp